Uwaga! Godziny pracy sklepu: dni robocze 10:00 - 18:00, soboty 10:00 - 14:00
- Klient wybiera produkt, który chce zakupić klikając na zdjęcie produktu.
- Otwiera się strona produktu.
- Klient wybiera rozmiar (w przypadku butów), klikając na wyświetlane, czyli dostępne numery.
- W polu "ilość" klient podaje ile sztuk zamierza kupić.
- Klient klika przycisk "do koszyka" i produkt umieszczany jest w koszyku.
- Klient może kontynuować zakupy lub przejść do koszyka klikając na wartość w polu "KOSZYK" w prawym górnym rogu strony.
- Po przejściu do "KOSZYKA", klient wybiera dogodną formę dostawy i płatności i klika przycisk "Dalej".
- W kolejnym oknie klient uzupełnia dane osobowe w zależności od tego czy jest stałym klientem lub jednorazowym wypełnia odpowiednią część.
- Następnie klika przycisk "Dalej".
- W ostatnim oknie klient zaznacza pole zapoznania się z regulaminem, a następnie klika przycisk "Zamawiam".
- Po złożeniu zamówienia klient informowany jest mailowo o statusie zamówienia:
- natychmiast po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje automatyczną odpowiedź "Zamówienie przyjęte"
- w godzinach pracy sklepu, w zależności od wybranej formy płatności, w przypadku wybrania:
a) przelewu klient otrzyma maila o oczekiwaniu na płatność z nr konta do przelewu. Towar zostanie wysłany
niezwłocznie po zanotowaniu środków na koncie sklepu
b) opcji "za pobraniem pocztowym" towar wysyłany jest niezwłocznie